Skip to main content

Orangtua Berlalu Liar: Kem Pelancongan Pakej Kerana Mengikut Persaingan

Shutterstock
Ahh, kem tidur musim panas. Kesederhanaan anak-anak mengalami luar rumah yang hebat, dan menghabiskan masa dengan kawan baik, baru dan lama. Mempelajari kemahiran baru dan menguji kemerdekaan. Dan menerima hadiah mewah dari ibu bapa yang dapat membuat sesama berkemah merasa tidak disayangi, dan kesepian. Tunggu apa ?

Percaya atau tidak, sesetengah kem musim panas terpaksa melancarkan polisi "tiada pakej" kerana jumlah surat dan hadiah ibu bapa menghantar anak-anak secara mingguan, kadang-kadang setiap hari. Dan The Washington Post melaporkan di beberapa khemah tidur yang membolehkan pakej, kakitangan menyusun pakej dan mel sehingga tiga jam setiap hari.

Ini bukan pakej penjagaan purata anda dalam banyak kes. Dari haiwan yang disumbat untuk pakaian, gula-gula, PJ, dan dalam satu kes, satu kotak belon, masing-masing mengandungi hadiah yang berbeza, tampaknya tiada had untuk apa yang ibu bapa menghantar berkemah mereka. Walaupun niat mereka baik, kesan sampingan yang tidak disenangi dari amalan ini adalah bahawa anak-anak yang tidak menerima hadiah mahal ditinggalkan perasaan cemburu dan ditinggalkan.

  • RELA TED: 8 Kem Summer Luar Biasa

Ibu Danya Lantz memberitahu The Post bahawa anak perempuannya yang berusia 8 tahun itu dipengaruhi oleh keadaan pakej luar kawalan di kem tahun ini. "Saya terpaksa menjelaskan bahawa semua perkara pergi ke kem adalah bersenang-senang, tidak mendapat apa-apa, tetapi tahun lepas dia sangat kecewa dan cemburu. Semua rakannya membandingkan hadiah, dan dia menulis di rumah untuk memberitahu saya apa yang orang lain mendapat. membuat saya sedih. "

Sesetengah perkemahan menangani perkara ini dengan mengharamkan hadiah untuk berkemah mereka sama sekali. "Camp adalah hadiah, " kata Lauren Bernstein, pemilik dan pengarah Camp Walden New York. "Ini mengenai komuniti, persahabatan, mengasah kemahiran anda, dan bermain permainan, bukan tentang siapa yang mempunyai atau lebih banyak atau yang berkemah berada dalam kedudukan kuasa untuk mengatakan siapa yang mendapat gula-gula dan siapa yang tidak."

Kem lain, seperti Moshava California, masih membenarkan pakej, tetapi berharap mereka akan memberikan momen yang boleh diajar untuk berkemah. "Apabila ibu bapa menghantar barang ke seluruh kabin, ia adalah cara yang bagus untuk mengajar anak-anak untuk menjadi sahabat, untuk menjaga rakan-rakan mereka, " kata Ellie Bass, yang mengetuai pejabat perkemahan itu, kepada The Post .

  • RE LATED: Camp Mom! 20 Aktiviti Membuat Summer Awesome untuk Semua Orang

Masih yang lain mensasarkan untuk bersenang-senang. Di Camp Sagniaw di Pennsylvania, misalnya, ibu bapa boleh menghantar apa-apa yang sesuai dengan sampul 9 x 12.

Saya boleh membayangkan anak-anak saya pergi dan ingin menghantar mereka hadiah gila kerana saya merindui mereka dan ingin mereka tahu saya memikirkan mereka. Tetapi saya juga faham di mana kem tersebut datang; kanak-kanak tidak ada untuk tujuan tunggal mendapatkan hadiah! Jadi apa jawapannya? Pastikan anak-anak anda pulang dan biarkan mereka memandu anda sepanjang musim panas seperti yang saya lakukan. UM tidak. Itu bukan, sama ada ...

Apa yang anda ambil?

Melissa Willets adalah seorang penulis / blogger dan seorang ibu. Ikuti dia di Twitter ( @Supupnsuburbs ), di mana dia menceritakan cintanya untuk bersenam dan minum kopi, tetapi tidak serentak.