Skip to main content

Kelly Rowland Dapat Nyata Tentang Meningkatkan Kanak-kanak

Chris Craymer
Dalam cerita sampul Ibu bapa Februari, Kelly Rowland mendapat realiti tentang tahun pertama ibunya. Sekarang, anaknya Titan berusia 17 bulan, dan ketika membesarkan anak kecil datang dengan cabaran yang baru, dia juga mengatakan penyayangnya adalah hal yang paling mudah di dunia.

Semasa merendam setiap saat yang mungkin dalam peringkat menarik kehidupan anaknya, ibu sibuk dan anak Destiny's Child telah bekerja di trek untuk album seterusnya, penggambaran episod "Empayar" Fox, dan menganjurkan pertunjukan realiti baru yang dipanggil "Chasing Destiny, "mencari kumpulan gadis besar berikutnya, yang ditayangkan pada 5 April di BET.

Parents.com bercakap dengan Rowland tentang projeknya yang paling baru-baru ini dengan Claritin untuk membantu membiayai ruang luar ruang di tiga Kelab Boys & Girls di seluruh negara-dan bagaimana dia masih berjuang untuk mencari keseimbangan kerja-hidup.

  • BERKAITAN: Celebs Talk Baki Kehidupan Kerja

Parents.com: Anda berjaya menerusi tahun pertama kehamilan anda-tahniah! Adakah perkara lebih mudah untuk anda sekarang?

Kelly Rowland: Sebagian besar, ya. Sangat mudah untuk mengasihinya. Ia sangat mudah untuk merawatnya. Sangat mudah menciumnya. Sangat mudah memeluknya. Ia sangat mudah untuk menunjukkan kepadanya barangan. Sangat mudah dibaca kepadanya. Ia mudah.

P: Apakah cabaran yang timbul dengan membesarkan anak kecil? Apa yang dilakukan Titan pada peringkat ini yang membuang anda untuk gelung?

KR: Komunikasi. Beliau belajar bercakap dan dia belajar bahasa Sepanyol dan bahasa Inggeris sekarang, jadi ia mengambil sedikit masa untuk mendapatkan beberapa perkara. Sekarang kita mempunyai "kereta." Kami ada "kereta" ke sains. Semuanya adalah kereta. Ia adalah perkara kegemarannya. Dia cukup hebat. Anda boleh bercakap dengannya dalam bahasa Sepanyol atau bahasa Inggeris dan dia mendapatnya sepenuhnya. Itu pukulan fikiran saya. Apabila anda bertanya kepada beliau, "Apa khabar?" dan dia memandang cahaya itu-ia menakjubkan.

P: Adakah anda bercakap bahasa Sepanyol?

KR: Tidak, tapi saya belajar. Suami saya dan saya benar-benar mahu dia belajar bahasa kedua. Kedua-dua pengasuh kami bercakap Sepanyol yang indah, dan mereka berada di atasnya. Dia sangat pandai belajar sekarang.

P: Bagaimana anda terlibat dengan Kelab-kelab Boys & Girls of America?

Theo Wargo / Getty Images

KR: Saya mempunyai acara dengan mereka bertahun-tahun yang lalu di New York City dan saya suka kerja yang mereka lakukan. Saya melihat betapa teruja anak-anak itu. Saya mendengar cerita tentang cabaran yang akan mereka bangkitkan dan bagaimana mereka mengatasi dan bagaimana mereka mahu menjadi pemimpin. Saya suka, saya di sini untuk ini. Saya benar-benar mahu menjadi sebahagian daripada ini. Jadi saya mempunyai hubungan yang hebat dengan Claritin selama dua tahun yang lalu, dan saya menyampaikan idea kepada mereka dan mereka berkata mereka mahu melabur dalam Kelab Boys & Girls of America-dan itulah yang mereka lakukan.

P: Sekarang bahawa anda seorang ibu, adakah anda mempunyai penghargaan yang lebih tinggi untuk kerja mereka?

KR: Saya buat. Saya sentiasa menghargainya, tetapi sekarang membesarkan anak saya, anda benar-benar memahami bagaimana generasi akan datang boleh mengubah masa depan dan bagaimana kuasa itu benar-benar berada di tangan mereka apabila mereka memahami kekuatan mereka.

P: Bagaimana pendapat anda bahawa seorang ibu telah mengubah anda?

KR: Oh kebaikan saya. Satu, saya tidak tahu saya mempunyai kesabaran. Saya bersumpah kepada anda, saya tidak tahu saya mempunyai kesabaran sama sekali-dan saya mempunyai banyak.

  • BERKAITAN: 10 Moment Parenting yang Relevan

P: Apakah kegagalan ibu bapa terbesar anda gagal?

KR: Saya rasa saya gagal apabila saya pergi. Saya benci berada jauh dari dia. Saya masih ingat pulang ke rumah dan pengasuh itu seperti, "Oh, dia pergi ke tandas hari ini." Dan dia benar-benar menyelamatkan apa yang dilakukannya di dalam tandas! Saya sedih kerana saya tidak berada di sana, tetapi saya gembira kerana dia menyelamatkannya. Ia adalah yang pertama dan saya tidak berada di sana, tetapi dia membuat saya berasa seperti saya. Menemukan bahawa keseimbangan [kerja-hidup] adalah satu cabaran dan saya masih belajar mengenainya.

P: Anda menyebutkan dalam Februari Ibu bapa anda memaparkan bahawa anda memanggil semua teman wanita anda yang menjadi nasihat ibu. Siapa yang mempunyai nasihat yang terbaik, dan apa itu?

KR: Semuanya! Saya fikir nasihat terbaik yang saya dapatkan baru-baru ini adalah dari rakan baik saya LaLa [Vazquez]. Dia berkata, 'Letakkan telefon ke bawah.' Di hadapan anak-anak anda, letakkan telefon ke bawah. Mereka perlu tahu bahawa mereka nombor satu-bukan telefon dan kemudian mereka. Saya fikir ia adalah nasihat yang hebat kerana kami selalu menggunakan telefon kami. Anda perlu memotongnya.

Gillian Nigro adalah Pembantu Editorial untuk Parents.com. Ikuti dia di Twitter dan Instagram.