Skip to main content

3 Cara Dapatkan Hak Perceraian, Menurut Ibu Mama

Soloviova Liudmyla / Shutterstock

1. Buat Pilihan yang Keras

Serge dan Monica Bielanko, dari Millheim, Pennsylvania, hidup empat pintu bawah satu demi satu demi kepentingan anak-anak mereka.

Dia berkata: "Pada mulanya, kami tinggal selama 30 minit. Tahun lepas, saya memberitahu Serge I yang berpindah ke bandarnya untuk menamatkan perjalanan yang mengambil masa beberapa jam dari kehidupan kita. Sekarang saya dapat melihat keretanya dari bilik tidur saya, tetapi kemudahan untuk anak-anak kita jauh melebihi masa yang canggung. "

  • BERKAITAN: Membuat Kanak-Kanak Nyaman di Rumah Dua

Dia berkata: "Memiliki anak-anak yang begitu dekat dan Monica dapat menurunkannya pada waktu pagi supaya saya dapat meletakkannya di dalam bas adalah kemudahan yang tidak dapat kamu bayar. Jika salah seorang dari kami bergerak lebih jauh, ia akan menyakitkan. "

2. Mengambil masa untuk menjadi Kind

Billy Flynn Gadbois, Boston, membeli bunga atau hadiah untuk kedua anaknya untuk memberikan bekas isterinya pada hari lahir dan majlis-majlis khas.

Dia berkata: "Orang kecil ingin menjaga ibu bapa mereka secara alamiah, tetapi mereka tidak boleh melakukannya sendiri. Jadi walaupun anda fikir mantan anda telah melakukan kesalahan, anda perlu menyedari anak-anak anda suka kepada orang ini. Anak-anak saya suka membuat sarapan pagi ibu mereka pada hari lahirnya dan memberi bunga kepadanya, jadi saya berbelanja untuk mereka, membantu membuat sarapan pagi, dan pergi. Mengetepikan perbezaan anda tanpa negatif adalah titik. "

  • BERKAITAN: 8 Tips untuk Keibubapaan Lebih Baik Selepas Perceraian

3. Berdirilah Orang Dewasa Baru dalam Kehidupan Anak-anak Anda

Brittney Johnson, dari Columbia, Missouri, menulis postingan Facebook yang memuji "ibu bonus" anak perempuannya, Kayla Imhoff, kerana menjadi contoh kepada gadis kecilnya sebagai anak tirinya.

Brittney berkata: "Saya seorang yang beragama besar dalam wanita yang menyokong satu sama lain di dunia yang menggalakkan kita untuk saling menundukkan satu sama lain. Saya tidak pernah melihat Kayla sebagai persaingan saya, hanya sebagai seorang wanita yang membantu setiap cara untuk menaikkan anak perempuan saya. Ia meningkatkan kehidupan anak perempuan saya kerana dia tidak melihat depan yang patah tetapi sekumpulan orang yang sangat mengasihinya. "

Kayla berkata: "Saya tahu jika saya seorang ibu dan anak perempuan saya pergi bersama orang lain, saya ingin tahu bagaimana dan apa yang dia lakukan. Saya rasa dengan membawa Brittney yang selesa, kita agak terikat. "